StephanieVer.reismee.nl

St. Petersburg

Braaf als ik ben, hier mijn eerste verhaal al! De 12e 's avonds aangekomen in St. Petersburg, waar netjes 'n mannetje mij van het vliegveld kwam ophalen (JEUJ)... Het hostel is meer dan prima, incl. gratis internet en te gekke douches! De volgende ochtend heb ik de groep ontmoet waar ik de komende 20 dagen mee ga treinen. We zijn met z'n 5e, waarvan 1 Ierse jongen Ronan, een setje uit Nieuw Zeeland Jeremy and Briany en de zus van Jeremy, Kelly. Gister met z'n 5e op pad geweest, de standaard side seeing stuff gedaan, Hermitage, Blood Shaded Church en rondje door de stad gedaan. Echte Russische Borsjt gegeten en bier gedronken met de locals :) Russen zijn serieus over het algemeen vriendelijke mensen! Het is hier 2 graden en het sneeuwt, hagelt en regent (top! ;) Vanavond vertrekken we met de trein naar Moskow, de eerste treinreis: ZIN IN!! Liefs X

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie