StephanieVer.reismee.nl

Bolivia (Santa Cruz & Sucre)

Buenos dias amigos y amigas! Wauw alweer 3 weken aan de Spaanse studie in Sucre en dat is echt helemaal te gek! Sucre is een prachtige stad, mooie architectuur, fijne restaurantjes (waar ze zelfs appelflappen, dropjes en bitterballen hebben! Ik ben duidelijk niet de eerste Nederlander hier :) zeer relaxte sfeer en erg leuke mensen. Ik ga iedere ochtend 4 uurtjes naar school, waar ik een op een les heb van mijn profesora. Het gaat heel snel, ik krijg heel veel informatie en het is soms best moeilijk, maar erg interessant! Na de lessen doen we met de andere studenten en docenten leuke dingen als hikes in de omgeving, naar het theater (en español), naar de sauna, naar het zwembad, chillen op het terras waar we huiswerk maken, kooklessen en barbeques. Verschillende kroegen in Sucre houden Gringo-Lingo avonden waar de locale bevolking Spaans praat met ons, daar leer je dan ook weer ontzettend veel van. Dus kort samengevat, ik heb het hier erg naar mijn zin. Nu heb ik nog 4 dagen les en dan vertrek ik donderdag naar Tupiza en Uyuni, dat is nog steeds in Bolivia. In Tupiza kun je mooie tochten per paard doen en in Uyuni ga ik 's werelds grootste zoutvlakte bewonderen. Vanuit daar ga ik denk ik (toch ;) naar San Pedro de Atacama, dat is in Chile. Dan door naar Santiago, de hoofdstad van Chile en Valparaiso, een bohemisch dorp waar je kunt surfen! Yes! Dan weer een immens lange busreis terug naar La Paz, de hoofdstad van Bolivia om 's werelds meest gevaarlijke weg te mountainbiken. (je moet iets doen om die adrenaline te laten stromen ;) Mam, blijven ademen het is allemaal heel safe enzo, en ik heb per slot van rekening vaker op een fiets gezeten ;) Dan door naar Copacabama en Cusco daar is Machu Picchu in Peru. Dusssssss.... dan zijn jullie allemaal weer helemaal op de hoogte! Ik mis jullie! Gelukkig komen er weer lieve vrienden/vriendinnetjes deze kant op: YES!!!!!!! KEI leuk! Heel veel liefs en dikke kus! En natuurlijk weer super bedankt voor al jullie lieve reacties! X!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie