StephanieVer.reismee.nl

Hou goed vast.... (Lake Baikal)

'Hold on tight missy' (Hou goed vast mevrouwtje) is wat de meneer van het hondensleeen zei, en daar gingen ze: 7 husky achtige renhonden met 40 km per uur... gas erop! VET! Echt een van de vetste dingen die ik ooit heb gedaan. Ik stond achter op een slee op een soort van ski's en voor mij was een soort van zitje waar de meneer van het hondensleeen op zat om allerlei russische commando's te schreeuwen naar de honden. Je moest zelf de slee sturen zoals je doet op skies, dus in de bocht goed meehangen en je ski wegduwen anders ging de slee rechtdoor en je honden rechtsaf, hmmmm... Echt te gek!!

Daarna hebben we met 4 groepjes van 2 sneeuwscooters gehuurd en zijn we een uur door de bossen gaan crossen! VET! Het is niet hetzelfde als motorrijden (want dat snap ik) maar veel moeilijker sturen omdat je met je voorste ski's door dikke tiefsneeuw gaat. Ook echt te gek!!

Gisteren hebben we gehiked naar de top van een berg en hebben we daarna een finse sauna gedaan! Wauw, afkoelen in 1m berg tiefsneeuw (het sneeuwt hier de hele dag!) Wauw!

Jullie begrijpen dus wel waarop dit voor mij tot nu toe het hoogtepunt van deze vakantie is! Supervette dingen allemaal en het is hier echt prachtig!! Nu gaan we in de trein naar een Ger kamp in Mongolië... Ik ben benieuwd!!

En weer super bedankt voor al jullie lieve berichtjes en reacties!!!!!
Xxx!!

Reacties

Reacties

Vera

Wow Stephanie dat klinkt echt te gek, fijn om te lezen dat je zo geniet en het allemaal goed gaat.
Heel fijne feestdagen (jullie hebben in ieder geval wel een witte kerst, wij een "natte") en blijf genieten.
Heel veel groetjes van ons allemaal en blijf ons op de hoogte houden dan kunnen we een klein beetje mee genieten.

Peet

Wow dat is wel echt heel vet! Lijkt me het toppunt van genieten! Xxx

Marlies

ja,sorry dat ik weer een bericht stuur , maar dit ziet er wel heel stoer uit daar is onze wintersport niks bij, de kerstengelen waren ook heel goed gelukt.
have fun. Groetjes Marlies

Tante El en Ome Dik

Alleen die sneeuw (wat is dat?)ben ik al jaloers op en dan met die honden echt VET om met jouw te spreken we genieten echt van je reisverhalen en wensen je namens ons een Gelukkig 2012 . Veel liefs en Groeten van je Ome Dik en Tante El uit regenachtig mottig Veldhoven

petra v.

gelukkig nieuw jaar!!en heel veel reisplezier!!Als je terugkomt moet je deze verhalen bundelen,ze zijn grappig om te lezen!!een uitgever is zo gevonden dan hoef je nooit meer te werken!!Wat dacht je van stephanie Dessing??Reizen en aan de mensen laten zien op tv. groetjes van ons allemaal!

Tante Mieke

Yes, het nieuwe jaar is begonnen, en al zeker 2 weken regen regen en regen.
Maar wij wensen jou het ALLERBESTE VOOR 2012, maar dat komt vast goed, je bent nog geen maand weg, en dan al zoveel moois meegemaakt.

Gr. en een dikke nieuwjaarskus ook van ome Gerard

Liesbeth

Ha Stephanie, allereerst de beste wensen voor 2012!!! Jouw jaar is al goed zo met reizen. Echt leuk om je verhalen te lezen. Blijven doen. Maak er een mooi jaar van en doe de dingen die je wilt. Tot gauw weer. Kus van ons allemaal.

femke van gorp

Hoi Stephanie

Gelukkig nieuwjaar nog, mooie gebouwen hoor en met die honden is vet cool je krijgt ook de groetjes van mama papa en Luuk en stuur eens een beetje sneeuw naar Nederland want ik wil heel graag sleeën.

Groetjes Femke en de rest

Petra ( één van de golden girls )

Hoi Stephanie Ik heb net al je verhalen en je foto's gezien en ik ben er helemaal van onder de indruk. Wát een geweldige reis is dit hé. Het is maar goed dat je het allemaal opschrijft en foto's maakt want het is véél te veel om allemaal te onthouden. Dit is echt een ervaring waar je straks (als je net zo oud bent als ik) nog steeds op kan teren. Ik was deze week met je moeder en Tanja bij Ellie op de koffie. Toen hebben we al een heleboel gehoord over jou reis maar nu ik dit allemaal gezien heb krijg ik er toch een geweldig beeld bij. Nou meid, heel veel plezier nog en geniet vooral van alles wat je meemaakt.
Ik kijk uit naar de volgende foto's en verhalen want ik ga zéker weten nog een paar keer kijken wat je allemaal aan het doen bent. Pas goed op jezelf. Groetjes Petra

roelversteden@hoitmail.com

whuoouooo wat een super toffe dingen doen jullie daar echt gaaf ben nog steeds blij dat ik er een piep klein stukje van mee mocht genieten.Het is wel gezellig zo met zijn tweeen lijkt me,jou wereldreis wordt zo wel een reis voor iedereen,ik hoop dat ik je nog een keer zie in weer een ander mooi land.heel veel plezier samen en maak er nog maar een mooie laaaangeeeee vakantie van groetjes roellie x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!