StephanieVer.reismee.nl

India (Udaipur)

Het waren wel kleine mensjes toen!

Reacties

Reacties

petra

das nou precies een paleis voor mij!!kweet zeker da ik nie hoef te bukken!!maar ja ik zou weer verdwalen denk ik....

marleen

Wat een lekker "voerbakje"staat daar! ( ik ben van de voerbakjes, he?)
Maar zo'n paleisje op het water lijkt me ook wel wat! Hartstikke mooi allemaal, jij gaat een jaar nodig hebben om alle indrukken "op een rijtje"te zetten!!!!
kus marleen

Kim

Cute. x

oma

Daar ben ik weer Volgens mij zit je nu in een beschaafd land,wat een verschil.Je bent een bof kont
Nog even,dan kan met Els samen genieten,lijkt me wel leuk.Kijk uit met verbranden.Dat is niet goed voor je huidje J had weer een prachtig verhaal
Groeten je Oma dag he
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!