StephanieVer.reismee.nl

India (Jaisalmer)

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWW!!!!! Dit was er weer een! Zo een die ik noooooooit van m'n leven meer vergeet: Kameelsafari in de Tar woestijn! P R A C H T I G!!! Na een nogal vervelende ervaring in de trein: lastig gevallen door een man. Maar geen zorgen mam, ik heb um een flinke mep verkocht (serieus AUW mijn hand) en de hele trein bij elkaar geschreeuwd. Spoorwegpolitie erbij, man opgepakt (of in ieder geval meegenomen) en lieve Indiase oude mevrouwtjes (die geen woord engels spreken) mij gekalmeerd. Dusss.... ook weer overleefd. De nacht daarvoor was ik op de (desbetreffende) trein aan het wachten in een wachtruimte speciaal voor dames op het station, waar ratten zaten van wel 30cm! (Incl. staart dan, maar dan nog!), GETVERDEMME!!! En als die beesten nou gewoon stil in een hoekje zitten, oké, maar neuj, deze gezellige (overigens zeer lelijke) rakkers huppelden fijn tussen alle kruimels, etensresten, indiase-mevrouwen-die-op-de-grond-lagen-te-slapen, kranten, geiten (ja die mogen ook mee met de trein), koffers, banken, enz. rond..... GETVERDEMME!! (ja nog een keer :) Dus na 48 uur zonder slaap was ik wel toe aan wat "fijn"-heid. Nou, dat heb ik in Jaisalmer zeker gevonden! Geweldige stad! Ligt helemaal links in India naast Pakistan (hedde verder gin last van ;)) Vanuit Jaisalmer zijn we met een groep van 7 met een Jeep de woestijn in gegaan, daar hebben we de graven van allerlei koningen gezien, een pauwenboerderij (PAKAAAUW!!) en een lief dorpje bezocht alvorens we onze eigen kameel mochten beklimmen! Vet-wel-heus-iets-anders dan een olifant of een paard! Comfortabel is anders, maar het is geweldig! Nu ben ik weer in Jaipur, vanacht naar Udaipur (het Venetië van Rajastan) en daarna naar Ajanta Caves (28 grotten met beschilderingen). Ben benieuwd! De laatste week in India alweer!! Weer super bedankt voor al jullie reacties op mijn laatste foto's!! Echt het blijft me verbazen dat jullie allemaal zo meeleven en meekijken! Ge-wel-dig! Super gewoon!! Mis jullie!! Heel veel liefs XX!! PS: de carnavalsfoto's zijn welkom!!! PS2: KEI leuk die in de Bolhoedjes!! Ik en ik hoop ook Sas zijn volgend jaar weer van de partij!!! XXX!!! PS3: Het zijn dit keer wat meer foto's, kon moeilijk een selectie maken, dus je moet er maar ff snel doorheen skippen :)

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie