StephanieVer.reismee.nl

Delhi

Om te beginnen: HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laughing
Ik hoop dat jullie allemaal heeeeeeeel veeeeel vuurwerk af hebben gestoken, champagne hebben gedronken en heel hard LOS zijn gegaan!!!

Wederom heel erg bedankt voor jullie smsjes, mailtjes, reacties, fb-berichtjes!! Superlief!!

2 jan vloog ik naar Delhi, althans dat was het plan. Maar zoals zo vaak met plannen, da was dus nie want het zicht in Delhi was +/- 2m door mist, niet echt de meest ideale situatie voor een vliegtuig om te landen. Dus 300 mensen IN het vliegtuig (waarvan minstens 50 krijsende kinderen.. (AAAAAAAH!!) en 300 mensen UIT het vliegtuig. Nou ben ik aan het reizen en heb ik tijd zat, dus ik vind een gecancelde vlucht niet erg, maar die andere 299 mensen wel: schreeuwen, vloeken, managers erbij, mensen die weigerde het vliegtuig te verlaten, politie erbij, gedoe! Uiteindelijk ben ik met 50 anderen naar een TE CHILL hotel gebracht, welliswaar zonder tas maar mét eten, minibar, amerikaanse tv, internet en 2 zachte bedden... (yeuy!) En de volgende dag weer terug naar het vliegveld gebracht op weg naar Delhi (die andere 250 mensen waren er nog steeds! Looooooozers ;)

Delhi is een verhaal apart, -het weer: mistig tussen 10 en 20 graden, -de beesten: nog geen 1 gezien, -status muggenbulten: 0, -Holy Cow hostelcijfer 6 (schoon is zeg maar anders), - mensen in het hostel: 9 (behulpzaam, vriendelijk en ze kunnen maxen ;) -Lokale bevolking: ff wennen, zij aan mij en ik aan hun ;) Ze willen allemaal iets aan me verkopen, of ze willen dat ik met ze meega op een Rikshafiets/brommer, of ze willen met me op de foto (ik voel me hier net een supermodel zonder mascara ik baggy reizigersoutfit ;)
Gister ben ik in m'n eentje met de metro naar Old Delhi gegaan (klein drempeltje in deze chaos!) Maar daar naar het Rode Fort (echt prachtig!!), Chandri Chowk (Straatjes met allemaal kraampjes, heel erg druk!!) en Jama Masjid (Moskee waar 25.000 mensen in passen) geweest. 's Avonds totaal uitgeput de weg terug naar het hostel gevonden en de treinreis naar Agra (Taj Mahal) en Varanasi (Ganges) geboekt. Morgen vertrek ik, dus vandaag nog ff een Sari scoren om 'erbij de horen', ja, zelfs hier moet dat ;) Nee, gewoon omdat ze prachtig zijn en je anders de Taj Mahal niet inkomt.

Ik mis jullie! Veel liefs!!

PS: Tante Mieke, rijden op een hondenslee kost 1500 Russische Roebel (€35,-)
PS: Femke, heb je de sneeuw al ontvangen? Ik heb wat gestuurd vanuit Mongolië

Wink

Reacties

Reacties

Tante Ellie en Ome Dik

Wat geweldig avontuurlijk allemaal We hoorde al van Mama dat je op skype was geweest en niet kon vliegen. Maar het wel allemaal heel relax vond. We genieten gewoon met je mee veel plezier en uitkijken en ga nou een keer in zo'n riksja zitten lijkt me leuk.

tanteMieke

Bedankt voor de inf. Michelle is dit jaar weer echt jarig, dus krijgt ze een speciaal cado, leuk idee.
Wat heb je het super, en geweldig dat je ons zo mee laat genieten.

Papa-Els

Ha Stefanie,

Jij maakt wat mee zeg.
Leg effe uit wat "maxen" is ( ik ben oud )

Groeten
Frans

Liesbeth

Ha meisje, wat is het weer leuk om jouw reisverhalen te lezen. Ik kan niet wachten op de volgende. Blijf genieten maar dat doe je al. Waar jij al niet bent geweest zeg. Daar kunnen wij alleen van dromen.

Tot gauw weer.

groetjes, Liesbeth

vera

Steef ik geniet van al je verhalen maar deze is echt geweldig, het is net of ik je het hoor vertellen, zo komisch.
Ook van mij de vraag wat is maxen??
Ik ben ook al wat ouder namelijk en google gaf geen duidelijkheid.
Zet je wel een foto van jezelf in sari op je blog want dat willen we graag zien.
Groetjes en we wachten vol spanning op het volgende verhaal.

marleen

Ik ben natuurlijk NIET oud, maaaarrr "maxen"? Tja.
Meid wat heb jij al verschrikkelijk veel gezien en meegemaakt!!! Ik noem je al Floortje Dessing de tweede, er zijn regelmatig mensen die mee willen kijken zelfs een knul van de ING-bank! Hij gaat voor je op de knieen! Nou, dappere dodo, veel plezier en toch: wees voorzichtig. Kus marleen

femke van gorp

helaas is de sneeuw in water veranderd nog veel plezier
groetjes femke en ook van luuk en mama en papa

Bibi (zusje van Breg)

Hey Stephanie,
Wat een top verhalen en dingen die je meemaakt zeg! Erg gaaf om te lezen!
Geniet nog van je avontuurlijke reis en alle dingen die op je pad komen.

Groetjes Bibi

annemarie

hoi hoi wat gaaf allemaal stoer hoor:-) ben benieuwd wat je allemaal nog mee gaat maken!liefs annemarie oh en ook van Mike en kids;-)

Marlies

Hey Steef, ik moest even bijlezen, zat nog in de bergen sneeuw in frankrijk (weinig skien he liften gesloten i.v.m. lawine gevaar) toen jij naar de zon ging, mooie foto's en verhalen. je valt van de ene cultuur in de andere volgens mij. Je bent het nieuwe jaar in ieder geval goed begonnen, avontuur (nieuw werkwoord) ze nog groetjes Marlies (tante hé)

roel versteden

hoi zus eindelijk laat ik ook iets van mij horen echt tof dat ik je aan de tel had super leuk dat je belde!ik vindt het echt heeeeeel gaaf dat je gewoon een jaartje dewereld gaat zien(ook al ben je zowat overal al geweest)er valt altijd nog meer te zien en jij bewijst dat mocht ik ooit zo dapper worden als jou,zou ik het ook doen.voor nu gaan pa en ik je opzoeken in goa waar ik,we er echt zin in hebben marleen heeft de viza en wat nog meer bezorgt(tof goed bezig marleen)en maken er een super leuke vakantie van.hopelijk gaat alles goed met je en we zien je snel x dan hoor ik alle dingen die je gedaan hebt met een lekker drankje in GOA VEEL LIEFS je broetje en tot dan heeel veeeeel plezier x roellie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!