StephanieVer.reismee.nl

Deel 1 van de reis zit er alweer bijna op.....

Natuurlijk zijn de afgelopen 5 maanden omgevlogen!! Niet te geloven dat ik in december (vorig jaar!!) in Rusland, Mongolië en China was, januari en februari in India en van maart tot nu Thailand, Cambodja, Laos en een klein stukje van Vietnam heb gezien!
Gelukkig gaat de tijd in Nederland net zo snel en is iedereen hard bezig zo veel mogelijk te veranderen voordat ik terug kom (goed bezig o.a. Sistahs!).
De afgelopen week was een week met ups en downs (vooral UPS!) maar het was erg verdrietig om Lindelot en Else uit te zwaaien (jahaah Else, ik weet jij hebt mij uitgezwaaid en dat is nog veel erger, maar het principe is hetzelfde..... sip). Na bijna 2 maanden samen gereist te hebben MIS je zeg maar toch een beetje gezelligheid om je heen (en dat is hét understatement van het jaar).
Gelukkig was mijn eerste week in Vietnam - Hanoi & rondom - helemaal te gek! Ik had het helemaal volgepland: eerst naar Sapa, prachtig berglandschap met terrassen waar verschillende entnische minderheden (o.a. H'mong en Red Dzao) rijstplantages hebben, en vervolgens naar Halong Bay; schitterende rotsformaties in de zee met grotten waar we met een super-de-luxe boot 2 dagen hebben gevaren.
In Sapa heb ik 2 dagen met nog 2 meiden een trekking gedaan en hebben we verschillende dorpen bezocht, erg indrukwekkend! Het reizen in Vietnam vind ik nu al helemaal ideaal! De treinen rijden op tijd (erg on-aziatisch) en zijn warempel schoon (nog veel on-aziatischer). Heerlijk! Ik kan nu al bijna niet wachten tot half mei om mijn reis in Vietnam voort te zetten!
Maar nu eerst even lekker een weekje naar huis! Ik heb heel erg genoten van al jullie lieve reacties, berichten, mailtjes, foto's en ik hoop stiekem dat jullie in deel 2 van mijn reis (Vietnam, Japan, Afrika en Zuid-Amerika) weer de tijd nemen om mij af en toe een hart onder de riem te steken! Heeeeeeeeel erg lief en fijn! Tot morgen (of van de week!!!!).

Dikke KUS!

PS: de foto's laad ik zsm op!

Reacties

Reacties

mama Els

Ik zou zeggen welkom thuis!Heb het erg leuk gevonden om je verhalen te lezen en wat heb je al veel gezien!
Veel plezier in Nederland,veel groetjes Patries.

tante Mieke

Wouw Vietnam, wat een lekker eten, en wat een mooi land.
Bereid je maar vast voor, het is hier nat en koud, maar wel gezellig, en ook hele mooie natuur, ik kan het weten, want ik ben bezig om in gedeeltes het Pieterpad te lopen, dat gaat van Pieterburen naar Sint-Pietersberg, want een avontuur he!!!
Wij blijven jou volgen, maar geniet nu eerst maar weer van ons kikkerlandje, en de bruiloft.

Groetjes ook van ome Gerard

Theo

We hebben meegereisd in je wereldreis. We hopen op meer mooie verhalen en foto's in je deel 2 van je reis.
Hartelijke her-werkom in Nederland.

Odette

Als ik naar die blauwe lijntjes kijk op je plattegrond, doet me dat aan jou denken. Zo sta je ook altijd te wijzen, alle kanten tegelijk op! Goeie reis, en superlief dat je komt! X

bibi

Hey Stef,
Een goede terugreis en geniet van je weekje "back to holland". Ik hoorde dat je wat feestjes te doen hebt en natuurlijk mijn lieve neefje gaat knuffelen!! Voor daarna natuurlijk weer heel veel plezier en op naar weer veel mooie foto's en verhalen:)

oma jo

zo net heb ik je foto s bekeken .en je verhalen gelezen
daar geniet ik echt van,volgens mij ,is daar altijd mooi weer. Haal je trui maar uit de tas,die heb je wel nodig
Wel fijn je weer te ontmoeten,nog een weekje en dan ben je er weer,Daarna ga je maar weer genieten tot December Tot ziens Dikke kus Je oma

tante Annette

Heh Steph. Ja das wel heel erg late reactie.. Ik weet het. Vind ook heel jammer dat ik je gemist heb in ons kleine maar ozo hollands landje. voor jou denk ikweer even omschakelen. Hopelijk heb je wel weer even heel fijn gehad hier. Je ouders fam. en vrienden weer gezien. en waarschijnlijk een super bruiloft. Uiteraard lees ik je reisverhalen met heel veel plezier. hopelijk komen er nog vele bij. Dus zet m op voor het 2e gedeelte. Avontuur.. knuffel Tante Annette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!